MIDFUL EATING

Jíte, když jste ve stresu, unavení, nebo naštvaní? Snažíte se jíst zdravě, ale nedaří se vám to dodržovat? Přejídáte se? Je někdy chuť na „zakázané“ jídlo silnější než vy?

Měsíční video kurz Mindful eating Vám pomůže vytvořit si zdravý a vyrovnaný vztah k jídlu. Přestanete se přejídat, odoláte emočnímu jezení a změníte špatné stravovací návyky. Jídlo a jezení si začnete ještě více užívat.

VŠÍMAVÝ PŘÍSTUP K PŘEJÍDÁNÍ

Vím, jak je těžké překonávat situace, kdy máte tisíc a jeden důvod, proč porušit to, co jste si předsevzali a  nevyčítat si to, že jste opět „selhali“ a mít odhodlání pokračovat.

To, co mám na mindfulness a mindful eating rád je, že klade důraz na pochopení věcí do hloubky – proč jednáme, tak jak jednáme. Ve chvíli, kdy toto víme, můžeme snáze zastavit přejídání a emoční jezení a mít větší kontrolu nad tím proč, jak a co chceme právě teď jíst.

Kurz mindful eating vychází ze světově známého programu Eat Right Now. Vytvořil jej psychiatr, a dlouholetý učitel mindfulness, Judson Brewer, u kterého jsem studoval.

mindfulness

Mindful eating

  • Jezení je zážitek sám o sobě
  • Vyznáte se v tom, co chcete a nechcete jíst
  • Méně podléháte nezdravému jídlu

Mindfulness

  • Emoce, stres či myšlenky neovlivňují co a jak jíte 
  • Přistupujete k sobě a ke svému tělu s důvěrou a laskavostí

Špatné stravovací návyky vás přestanou ovládat

  • Zbavíte se nezdravých stravovacích návyků (přejídání se, emočního jezení atd.).
  • Odoláte chuti jíst to, co jíst nechcete

Tipy a triky

  • Využíváte tipy, které zlepšují, jak jíte (vhodné prostředí, vděčnost či všímavé nakupování)

CO ZÍSKÁTE 

  • Naučíte se jídlo více prožívat a tím si jej i více užijete
  • Získáte konkrétní tipy, které zlepší to, jak jíte
  • Dokážete lépe zvládat obtížné situace
  • Naučíte se pracovat s navyklými vzorci (emoční jezení, či přejídání se), tak aby nad vámi neměly moc
  • Zažíváte více klidu a radosti během dne, což pozitivně ovlivňuje to proč, jak a co jíte
  • Rozvinete všímavost, laskavost a důvěru k sobě a ke svému tělu

CO JE V CENĚ KURZU MINDFUL EATING

  • 28 dní, kterými provádí vždy jedna videolekce denně (8 minut denně, celkem 230 minut)

  • Audionahrávky cvičení mindfulness (10 minut denně)
  • Handouty, které shrnutí to podstatné z toho, co jsme probrali

CENA: 1400 Kč

2 000 Kč, sleva do 28. 10. 2021

Kurz můžete také uhradit pomocí Benefit plus. Kurz naleznete pod „provozovnou“ Bemindful.cz. Po uhrazení částky vám na e-mail přijdou přihlašovací údaje ke kurzu.

Třídenní ochutnávka kurzu Mindful eating

Tři dny informací, tipů a cvičení. Vyzkoušíte si mindful eating, cvičení pro rozvoj všímavosti a odnesete si praktické rady, které můžete hned aplikovat ve svém životě.
       
         
         
           
           
             
               

          V případě, že vám email nepřijde, zkontrolujte si, prosím, váši emailovou SPAM schránku (nevyžádanou poštu).

          KURZ V DETAILU

          1. týden: V rámci prvního týdne si představíme základy mindfulness a mindful eating, na kterých dále stavíme. Osvojíte si základy všímavého jezení, které den za dnem rozvíjíte a obohacujete o nové tipy. Dokážete lépe zvládat obtížné myšlenky a seznámíte se s tím, jak vznikají automatické, nezdravé stravovací návyky a jak s nimi pracovat.

          2. týden: Posunete svoje schopnosti zvládat obtížné situace, které často vedou k přejídání se a emočnímu jezení. Věnujeme se do hloubky tomu, jak lépe zvládat zautomatizované, nezdravé stravovací návyky a závislost na jídle. Získáte techniku, která vám pomůže zvládat vypjaté situace spojené s jídlem.  Pokračujeme ve všímavém jezení – seznámíte se s škálou hladu a tím, jak si netvořit zákazy a přesto nejíst nezdravé jídlo.

          3. týden: Naučíte se jak využít laskavost, ke zvládání obtížných situací spojených s jídlem. Prohloubíte svoji schopnost pracovat se špatnými stravovacími návyky tak, aby vás co nejméně ovládaly. Zaměříme se na to, co je dobré během dne dělat, tak abyste posílili klid a spokojenost. Věnujeme se také všímavému nakupování, chůzi či vděčnosti.

          4. týden: Pracujeme s tím, jak zvládat pochyby, pocity selhání a silnou touhu. Rozšiřujeme tipy, které vám pomohou si udržet klid a spokojenost během dne a díky tomu nespadávat do navyklých a  nezdravých stravovacích návyků. Také se věnujeme tomu, jak si udržet nové zvyky, které po celý kurz budujete.

          OCHUTNÁVKA KURZU MINDFUL EATING