MIDFUL EATING

Jíš, protože jsi ve stresu? Přejídáš se? Snažíš se jíst zdravě, ale nedaří se ti to dodržovat?

Mindful eating ti pomůže vytvořit si zdravý a vyrovnaný vztah k jídlu. Přestaneš se přejídat, dokážeš odolat emočnímu jedení a změníš své špatné stravovací návyky. Jídlo a jedení si začneš ještě více užívat.

ZÍSKEJ ZDRAVÝ A VYROVNANÝ VZTAH K JÍDLU

CO TI MINDFUL EATING PŘINESE?

  • Dokážeš pracovat s emočním jedením, či přejídáním se, tak aby nad tebou už neměly moc.
  • Jedení bude pro tebe větší radost.

  • Budeš lépe zvládat vypjaté situace.

  • Začneš zažívat více klidu a radosti, což pozitivně ovlivní i to proč, jak a co jíš.

  • Rozvineš laskavost a důvěru ke svému tělu.

Kurz mindful eating je inspirován světově známým programem Eat Right Now, který jsem pod vedením autora programu, Judson Brewer, studoval.

DOSTAŇ PŘEJÍDÁNÍ POD KONTROLU

CO TĚ NA KURZU ČEKÁ?

  • 28 dní, kterými provází vždy jedna videolekce denně (8 minut denně, celkem 230 minut).

  • Audionahrávky cvičení mindfulness (10 minut denně).

  • Materiály, které shrnují to podstatné z toho, co jsme probrali.

PODÍVEJ SE, JAK KURZ PROBÍHÁ

VYMĚŇ ŠPATNÉ NÁVYKY ZA ZDRAVÉ

1. TÝDEN: ROZVINEŠ VŠÍMAVÉ JEDENÍ. 

V rámci prvního týdne si osvojíš základy mindfulness a mindful eating, na kterých pak dále stavíme. Den za dnem rozvíjíš všímavé jedení, ke kterému ti nabízím různé tipy a triky. Naučíš se lépe zvládat obtížné myšlenky a seznámíš se s tím, jak vznikají automatické, nezdravé stravovací návyky a jak s nimi pracovat.

2. TÝDEN: ZAČNEŠ MÍT VÍC POD KONTROLOU NEZDRAVÉ STRAVOVACÍ NÁVYKY. 

Naučíš zvládat vypjaté situace, které často spouští přejídání či emoční jedení. Začneš mít víc pod kontrolou nezdravé stravovací návyky. Seznámíš se s technikou škála hladu, která ti pomůže více porozumět svému tělu. Také se naučíš netvořit si zákazy a přesto nejíst nezdravě. 

3. TÝDEN: POSÍLÍŠ ZDRAVÉ STRAVOVACÍ NÁVYKY. 

Rozvineš svoji laskavost, která ti pomůže i lépe zvládat obtížné situace s jídlem. Ještě víc prohloubíš svoji schopnost nebýt ve vleku nezdravých návyků. Dále se zaměříme na to, co je dobré během dne dělat, tak abys posílil/a klid a spokojenost. Věnujeme se také všímavému nakupování, chůzi a vděčnosti.

4. TÝDEN: MINDFUL EATING SE STANE PEVNOU SOUČÁSTÍ TVÉHO ŽIVOTA. 

Pracujeme s tím, jak zvládat pochyby, pocity selhání a silnou touhu. Rozšiříme tipy, které ti pomohou si udržet klid a spokojenost během dne a díky tomu nespadávat do  nezdravých stravovacích návyků. Také se věnujeme tomu, jak si udržet nové návyky, které po celou dobu kurzu buduješ.

PODÍVEJ SE, JAK KURZ PROBÍHÁ

CO O KURZU ŘEKLI JEHO ABSOLVENTI?

Dostala jsem se mimo začarovaný kruh a začala vidět věci více z nadhledu. 

„Chuť něco sníst – neodolat – sníst to – mít výčitky. Vypadá to, že z tohohle začarovaného kruhu není cesty ven. A přece je. Kurz mi pomohl se dostat MIMO tento kruh a vidět věci trochu víc z nadhledu. A to je podle mě první krok k uzdravení.“

Jana K.

Dokážu lépe ovládat mé emoční jedení. 

„Jsem za kurz moc vděčná. Pomohl mi zklidnit mé emoce a myšlenky a tudíž i ovládat mé emoční jedení. Pochopit některé mé chování. Rozklíčovat mé navyklé vzorce chování. Kurz mohu opravdu jen doporučit.“

Martina H. 

JAKÁ JE CENA KURZU

1 400 Kč